VERZENDING

Bepaal zelf wanneer je pakket wordt bezorgd middels de Predict service van DPD. Ontvang de dag voor je bezorging een sms of e-mail met daarin het tijdvak van de bezorging, op 1 uur nauwkeurig. Zo hoef je nooit meer thuis te wachten op de bezorger! Via de live tracking link weet je namelijk precies waar de bezorger is.

 

Verzendkosten 

Je verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het plaatsen van je bestelling.

Voor bestellingen onder de €50 zijn de verzendkosten naar België €4,95.
Voor bestellingen boven de €50 zijn de verzendkosten bij de totaalprijs inbegrepen. 

 

Levering en levertijd

Direct als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail die je bestelling bevestigd. Je kan via de track & trace link de voortgang van je bestelling volgen. Je bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen door ons magazijn meegegeven aan de pakketdienst en de daaropvolgende dag verstuurd naar het afleveradres. Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw. Middels de PREDICT service van DPD sturen we je de avond voor levering een e-mail of sms met het bericht dat de volgende werkdag het pakket wordt bezorgd en een Track & Trace link. Op de bezorgdag zelf, ontvang je voor 09:00 uur het 1-uurstijdvak van de bezorging en de live tracking link. Wil je precies weten waar je pakket is dan kun je dat zien via het live trackingsysteem van DPD. Mocht je niet thuis zijn tijdens de bezorging van je pakket dan kun je tot kort voor het 1-uurstijdvak je levering wijzigen. De opties zijn o.a.:

  1. Pakket bezorgen op een andere datum;
  2. Pakket bezorgen op een andere locatie (volgende dag);
  3. Pakket bezorgen bij de DPD Pickup parcelshop van jouw keuze (volgende dag);
  4. Een neerzettoestemming geven voor een veilige plaats die jij bepaalt, bijvoorbeeld bij de buren.

 

Hoe retourneer ik mijn pakket?

Toch niet helemaal blij met je aankoop? Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je jouw bestelling retour melden via het retourformulier. Volg vervolgens de stappen zoals benoemd in onderstaande procedure.

Is je machine defect? Neem dan eerst contact op met de klantenservice, wij helpen je verder.

Let op: Producten die worden geretourneerd moeten ongebruikt zijn en worden teruggestuurd in de originele, intacte verpakking. Indien dit niet het geval is kan een retour niet door ons worden verwerkt.

Oftewel: maak de doos voorzichtig open, bekijk het product zoals je dit in de winkel doet, zet het product aan maar gebruik het niet.

 

Retourprocedure

Volg onderstaande stappen om snel en gemakkelijk je item(s) te retourneren:

Stap 1: Stop de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt en compleet in de originele en intacte verpakking.

Stap 2: Gebruik het retourformulier om aan te vinken welk(e) artikel(en) je retourneert, maak een foto van het retourformulier en voeg het retourformulier toe bij de verpakking

Stap 3: Stuur een foto van het ingevulde retourformulier op naar de klantenservice via service@vonroc.be. Wij sturen je vervolgens een link voor een retourlabel toe.

Stap 4: Plak het retourlabel op de verpakking en breng de retourzending naar de dichtstbijzijnde DPD-parcelshop. Bewaar het bewijs van verzenden tot wij de ontvangst bevestigd hebben

Stap 5: Zodra de retourzending is ontvangen door VONROC verwerkt de retourafdeling deze binnen 5 dagen. Vervolgens ontvang je de terugbetaling automatisch binnen enkele dagen op je rekening. Mocht je nog vragen hebben over het retourproces, aarzel niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

 

Kan ik een artikel ruilen?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om een artikel te ruilen. Indien je artikel voldoet aan de voorwaarden voor retourneren kun je de bestelling terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen om de gewenste producten te ontvangen.

© VONROC 2024